miércoles, 3 de octubre de 2018

Galicia en mi alma en mi ser. 2017





Galicia na miña alma
no meu ser
no meu corazón
para sempre
por toda a eternidade
estarás no meu corazón
Aínda que a xente cambie
aínda que cada ano
quéimanche
inundas coas choivas
aínda que cos aelings
vostede cambia 
vostede continuará
no meu
o mesmo que antes
todo pasa, todo cambia
pero ti nas miñas memorias
na miña mente vostede é todo
para min
         
En el Faro de Hércules
Nacín en Marín
 aínda que a miña infancia,
mozos,
adolescencia
e madureime
lonxe de ti
Eu tiña só catro anos
que pasa en Ferrol
e os veráns ata que me casei,
sempre seguirás en min 
aínda que as persoas
 non teñen corazón
Quero destruílo
con fins malignos,
para sempre en min

Pazo de Oca





♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Galicia en mi alma
 en mi ser
en mi corazón
para siempre
 para la eternidad
 estarás en mi corazón
aunque te cambie la gente
 aunque cada año
 te quemen
 te inundes con las lluvias
 aunque con los aeelantos
 te cambien seguirás
en mi
 igual que como estabas antes
 todo pasa, todo cambia
pero  tu en mis recuerdos
 en mi mente lo eres todo
 para mi
nací en Marín                                  aunque mi infancia,
           
                                    juventud ,
adolescencia
y madurez la he pasado
 lejos de ti
tan sólo estuve los cuatro años
que pase en Ferrol
y los veranos hasta que me casé,
 seguirás siempre en mi
 aunque gente sin corazón
 te quiera destruir
con fines malvados,
 para siempre en mi.
Caxú(c)
              

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Poesías dedicadas a mi musa de la Inspiración. Caxú ©

Caxú © 2018/2020